wtorek, 15 marca 2016

Wywiad dla Bieganie.pl

Źródło: Bieganie.pl
W piątek 11.marca spotkałem się z Adamem Klein, Naczelnym portalu Bieganie.pl. Termin wywiadu dogadywaliśmy już od jakiegoś czasu. Adam musiał zgrać terminy kilku osób. Głównym celem jego wizyty we Wrocławiu były spotkania z legendarnymi trenerami Wiesławem Kirykiem oraz Jerzym Maciantowiczem.


Kiedy Adam zadzwonił i umówiliśmy się w końcu na konkretny termin spotkania zacząłem mocno się stresować. Zastanawiałem się czy ja mam w ogóle coś do powiedzenia. Bałem się rozmowy z człowiekiem, którego znałem tylko z portalu i rewelacyjnego cyklu "Z biegu".
Podjechałem po Adama do hotelu i pojechaliśmy szukać pleneru :) Postawiłem na Stadion Olimpijski. Jest tam bieżnia tartanowa, naturalna, wały nad Odrą, a także fantastyczny do biegania Park Szczytnicki.
Zaparkowałem przed bramą główna Stadionu Olimpijskiego. Posiedzieliśmy w samochodzie, pogadaliśmy, dyktafon pracował. Trwało to jakąś godzinę.
Później przebrałem się i poszliśmy najpierw do Parku poszukać miejsca na nagranie mojego wybiegania. Bieżnia tartanowa była ostatecznością gdybyśmy nie znaleźli nic sensowniejszego. Długo nie szukaliśmy, Adamowi park spodobał się od razu po wejściu do niego :) Wyznaczyliśmy 500m pętelkę i ruszyło nagranie.


Pobiegałem ok. 7km, Adam biegał czasem koło mnie, czasem czaił się w krzakach, czasem mnie gonił, a czasem biegł przede mną :) Ciekawie to musiało wyglądać dla spacerujących po parku ludzi :)

Efekt końcowy możecie obejrzeć na stronie Bieganie.pl:
http://bieganie.pl/?show=1&cat=34&id=8609

Po skończonym nagraniu przebrałem się i pojechaliśmy jeszcze coś zjeść. Zajechaliśmy do Pasażu Grunwaldzkiego. Wiedziałem, że pracuje tam w Intersporcie Andrzej Witek (2 dni później nabiegał 31:35 na atestowanym biegu WroActiv na 10km). Andrzej prowadzi dosyć popularny blog, a właściwie dzienniczek treningowy na platformie Bieganie.pl.
Podrzuciłem temat, Adam ochoczo przystał i poszliśmy sprawdzić czy Andrzej jest w pracy. Zastaliśmy go w części rowerowej, był bardzo mocno zaskoczony. Udało się od kierownictwa załatwić zgodę na krótkie filmowanie na terenie sklepu.
Tak wyszedł materiał z Andrzejem:
http://bieganie.pl/blogi/adam-klein/poznajcie-andrzeja-witka/

A tak sam Andrzej opisał naszą wizytę:
http://bieganie.pl/blogi/140minut/zaskoczonym-byc-raport-14/

To był bardzo ekscytujący dzień, bardzo bałem się jak to wszystko wyjdzie. Po profesjonalnym zmontowaniu materiału (Adam sporo tej pracy zrobił podczas powrotu pociągiem do Warszawy :) ) całość wyszła chyba całkiem dobrze. Ciężko się ogląda i słucha samego siebie, ale po reakcji ludzi wygląda, że było OK :)

4 komentarze:

  1. możesz podesłać link do ćwiczeń na piłce i berecie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wywiadu :) Bardzo fajnie to wszystko wyszło!

    Pozdrawiam
    http://sportyoutdoor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz chłopie talent i jeszcze umiesz zarazić innych, nie tyle talentem :) co mądrą pracą i nauką na swoich błędach i doświadczeniu. Tez będę łamał 2:30 za kilka lat, na razie jestem gdzieś na etapie jak z twojego wywiadu , mam plan na 3:15, ale nie wiem czy nabiegam w Poznaniu 2:52. :D. Ale nie przejmuje się tym , wiem ze będzie dobrze . Pozdrawiam i dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny materiał! Podziwiam za pasję i wytrwałość. Ja w bieganiu raczej w kategorii - amatorskie bieganie, ale muszę potrenować, bo córka liczy, że wystartujemy razem w jakimś biegu..

    OdpowiedzUsuń